jäsentiedote

Maskun Sos.-dem. Ty Kipinä ry
                                                                                                                                                                                                                       12.10.2015

SYYSKOKOUS
Yhdistyksemme sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 14.11 klo 13.00 alkaen  Café Ravintola Maskussa (liikekeskus, Maskuntie 224, Masku). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset syyskokousasiat ja valitaan yhdistykselle uusi johtokunta tulevalle kaksivuotiskaudelle. Kokouksen jälkeen paikalla on kansanedustaja Katja Taimela keskustelemassa ajankohtaisista poliittisista asioista.
 Kaikkia johtokunnan jäsenyydestä kiinnostuneita pyydetään ilmoittautumaan puheenjohtajalle ennen syyskokousta sähköpostitse tai puhelimitse. Myös kokoukseen tulemalla on mahdollisuus ilmaista kiinnostus  yhdistyksen luottamustoimista.
PIIRIN SYYSKOKOUS

Varsinais-Suomen SDP:n piirikokous ja sen jatkona järjestettävä Someron Työväenyhdistyksen 110-vuotisjuhla pidetään lauantaina 21.11 Somerolla. Juhlapuhujana kansanedustaja Lauri Ihalainen. Kokous on jäsenille avoin ja yhteiskyydeistä voi kysellä puheenjohtajalta.
NAISPIIRIN SYYSKOKOUS

Varsinais-Suomen Sos.dem. Naispiirin syyspiirikokoukseen su 22.11.2015 kello 13.00 Turussa Manillan Köysisalissa, Itäinen Rantakatu 64, sisäpiha. Tilaisuuden aluksi kansanedustaja Katja Taimela pitää ajankohtaisen katsauksen. Varsinainen kokous alkaa noin kello 14 tai vähän myöhemmin kahvitarjoilun jälkeen.

TEATTERIA TURUSSA

Kipinä tarjoaa jäsenistölleen mahdollisuuden lähteä katsomaan Turkuun Jo-Jo –teatteriin Agatha Christien klassikkoteokseen pohjautuvan näytelmän Eikä yksikään pelastunut (ohjaus Laura Hurme) sunnuntaina 1.11 klo.16.00 alkaen. Näytökseen on varattu 20 lippua, jotka jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 23.10 mennessä ilmoittautuneille. Esitys on jäsenillemme ilmainen. Ilmoittautua voi sähköpostitse osoitteeseen jaana.sp.laukkanen@gmail.com tai puhelimitse numeroon 040 7405110. Esitykseen ei järjestetä yhteiskuljetusta Kipinän toimesta, mutta omia yhteiskyytejä pyrimme toki järjestämään. Ilmoitathan myös tästä tarpeesta ilmoittautumisen yhteydessä. Jo-Jo teatteri on 20-vuotisjuhlavuottaan viettävä yhdistyspohjainen harrastajateatteri, joka toimii Turussa Itäisellä rantakadulla Manillan kiinteistössä.
Hyvää syksyä toivottaen
Jaana Laukkanen