Vierailu eduskunnassa 19.2.

Ajankohtaista,Etusivu,Jäsentiedote,Toiminta

Maskun SDP järjestää vierailun Helsinkiin, eduskuntaan tiistaina 19.2.2019. Lähtö tapahtuu kello 8.00 Maskun Kunnanviraston edestä (Keskuskaari 3). Matkalla pidämme pienen kahvitauon Teboil Kivihovissa. Klo 12.00 alkaa opastettu kierros Eduskuntatalossa, tapaamme kansanedustaja Katja Taimelan sekä pääsemme seuraamaan eduskunnan täysistuntoa. Matkaan kuuluu myös pysähtyminen Hietaniemen hautausmaalla. Omakustanteinen ruokailu tapahtuu paluumatkalla Lohjan ABC-asemalla. Takaisin Maskussa olemme arviolta noin kello 18.00.

Matkan hinta on Maskun Sos.dem.-Työväenyhdistys Kipinän jäseniltä 20 euroa/hlö ja ei-jäseniltä 25 euroa/hlö. Hinta sisältää matkan, matkaan kuuluvan ohjelman ja Teboil Kivihovissa kahvin/teen/mehun sekä pullan tai voileivän. Eduskunnassa on paljon portaita, joten ilmoittautumisen yhteydessä on tärkeää mainita, mikäli on tarvetta hissin käytölle. Muistathan ilmoittaa myöskin ruokaan liittyvät allergiat.

Matkalle ilmoittaudutaan ottamalla yhteyttä yhteyshenkilöihin (Maija, Petri tai Rami) 10.2.2019 mennessä ja maksetaan tilille: Maskun Sos.Dem. Ty Kipinä ry, Lounaisrannikon op IBN: FI9352591840014752. Viestikenttään oma nimi ja merkintä EDUSKUNTAVIERAILU. Maksu myöskin 10.2.2019 mennessä.

YHTEYSHENKILÖT:
Maija Salo, puh. 040-7199750, maijal.salo@gmail.com