JÄSENTIEDOTE 3/2017

Jäsentiedote 3/2017

Maskun Sos.-dem. Ty Kipinä ry

16.11.2017

1906 perustettu työväenyhdistys Alku oli, nimensä mukaisesti sosialidemokraattisen liikkeen alku

Maskussa. 1960 perustettiin nykyinen yhdistys, Kipinä. Maskulaiset sosiaalidemokraatit ovat aina toimineet pienissä puitteissa, tavallisessa arjessa, tavallisten ihmisten tavallisten asioiden ajajina, eleettömästi ja paikallisesti. Tällä samalla linjalla jatkakaamme, ihmisten tasa-arvoisten elinolosuhteiden puolesta.

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään 25. marraskuuta. SDP:n Varsinais-Suomen piirin puheenjohtaja Vuokko Puljujärvi alustaa ajankohtaisista aiheista ja Maskun asioista käydään keskustelua.

Tervetuloa mukaan valitsemaan yhdistyksellemme mm. uusi puheenjohtajisto ja johtokunta. KAHVITARJOILU!

Muistathan, että Maskun asioista päättää yksiselitteisesti valtuusto. Demarivaltuutetut ovat tällä valtuustokaudella: Maija Salo, Tatu Puottula, Hannu Mykrä, Rami Koivisto, Päivi Koivisto, Susanna

Lehtiranta, Jaana Lehtilä, Jani Rokka Ja Piia Werner-Backholm. Hieno joukko, pidetään heihin yhteyttä.

SYKSYN PÄIVÄMÄÄRIÄ

Syyskokous pidetään la 25.11 klo 13.00 alkaen Louhisaaren kartanon kahvilassa, Askaisissa. (Louhisaarentie 229, Askainen)

Pressanvaalien puurotarjoilu 9.12 klo 11-12, K-kaupan edustalla

TERVETULOA MUKAAN

JA TAAS

Muistutan yhdistyksen kotisivuista, joita ylläpidetään jäsenistön tiedotuskanavana. Käykääpä katsomassa

(http://masku.sdp.fi). Facebookissa tykätkää yhteisöä nimeltä Maskun Sos. Dem. työväenyhdistys Kipinä ry.

Pyydän edelleen johtokunnan puolesta niitä jäseniämme, jotka eivät saa tätä kirjettä sähköpostilla, ilmoittamaan johtokunnalle mahdollisen sähköpostiosoitteensa. Ne joilla ei ole sähköpostia käytössään saavat toistaiseksi edelleen jäsenkirjeen postitse. Yritämme vain vähentää yhdistyksen postituskuluja siirtymällä sähköiseen jäsenkirjeeseen niin monen kohdalla kuin mahdollista.

Mukavaa kevään jatkoa toivottaen

______________________________________

Olli Mertanen puheenjohtaja

Maskun Sos.-dem. Työväenyhdistys Kipinä ry puh. 0400 822798 olli.mertanen(at)gmail.com